JESIENNE DIY


Jestem wielką fanką wszelkich blogów diy. Można na nich znaleźć świetne rzeczy, inspiracje, łatwe do zrobienia samemu, za niewielkie pieniądze ale bardzo efektowne. Zobaczcie co znalazłam tym razem...

Bardzo podobają mi się białe kubki z własnoręcznie zrobionym napisem albo rysunkiem. To fajny prezent dla bliskiej osoby bo zależnie co na nim umieścimy może być bardzo osobisty.


Świeczek i świeczników nigdy za wiele. Te brokatowe wyglądają przepięknie!

Zobaczcie jak w prosty sposób pozbyć się fusów z kawy :) Ja piję tylko rozpuszczalną, ale do sypanej herbaty pewnie też się nada :) i Halloweenowe ciasteczka - z pająkami!!!

A tu jeszcze jesienny akcent dekoracyjny. Brokatowe liście są mega :)

Skusicie się na któryś z pomysłów? :)

Komentarze

  1. Trafiłam na twój blog poprzez planer ślubny i zostaję na dłużej! Przejrzałam już część i mam nadzieję, że wkrótce opublikujesz kolejny fajny post. A co do DIY robiłam kubeczki z napisami za pomocą markerów, jednak po roku wzór się starł. Muszę wymyślić mowe motto i zająć się zwykłymi białymi kubkami. Te złote filiżanki też przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz