LISTOPADOWE MARZENIA DO SPEŁNIENIA

Od mojej ostatniej listy marzeń do spełnienia minęło już trochę czasu, dlatego sporo się tego nazbierało. Tym razem są to głównie kosmetyczne zachcianki :) Zobaczcie co znalazło się na mojej listopadowej liście...

1. Catrice, Prime and Fine Translucent Loose Powder - szukałam transparentnego, matującego pudru. Zachęcona pozytywnymi opiniami chętnie go wypróbuję. W jego składzie niestety znalazłam parabeny. Co sądzicie o tym produkcie? 

2. Catrice, Eyebrow Set Duo - paletka do brwi. Do tej pory używałam tylko jednego cienia do brwi z Inglota. Jednak jednym odcieniem ciężko wycieniować brwi. Paletka nie jest droga, więc warto przetestować. Największy problem jest w tym, że nie mogę jej dostać! Byłam już w kilku sklepach i wszędzie pustki! Nie mogę trafić ani na tą paletkę, ani na puder :(

3. Catrice , Eyevrow Lifter - kredka rozświetlająca łuk brwiowy - kolejny produkt Catrice na mojej liście. Nie jest niezbędna, ale kto nie lubi nowości w kosmetyczce :)

4. Ben Nye, Luxury Visage Powder - ten puder chodzi za mną już od dawna. To chyba najdroższy produkt na mojej liście, ale mam nadzieję, że jest wart swojej ceny.

5. Glinka Ghassoul ORGANIQUE - ostatnio bardzo chętnie sięgam po tego typu kosmetyki. Ta glinka to w pełni naturalny minerał. Krzemionka po wymieszaniu z wodą przybiera postać błota posiadającego właściwości myjące i odtłuszczające. Bardzo lubię moją błotną maseczkę z minerałami z Morza Martwego (możecie o niej przeczytać TU). Mam nadzieję, że z glinką również się polubimy :)

6. Pędzel EcoTools do podkładu nr 1202 - pędzel służy do nakładania płynnego podkładu, ale ja zamierzam nim nakładać maseczki na twarz. Myślicie, że się spisze? 

7. Rękawica KESSA, ORGANIQUE - o rękawicy naczytałam już się wiele i teraz sama chciałabym ją sprawdzić. Liczę na jedwabiście gładką i aksamitną skórę :)

8. Bourjois, Delice de Poudre, Bronzing Powder - puder nie tylko wygląda jak czekolada, ale też pachnie jak czekolada! Bronzer idealny! Tylko który odcień będzie lepszy dla blondynki? 

9. Pharmaceris fluid matujący - szukam podkładu idealnego. Swojego czasu bardzo lubiłam podkład Manhattan Powder Mat, ale nie jestem już z niego tak zadowolona jak kiedyś. Fluid Pharmaceris ma niestety tylko trzy odcienie. Najbardziej odpowiadałby mi odcień z żółtymi pigmentami. 

Jestem ciekawa czy miałyście już któryś z tych produktów i jak sprawdziły się u Was?


Komentarze

  1. Najbardziej spodobał mi się punkt 8. Firmę Bourjois bardzo lubię, a zapach czekolady mnie zaintrygował :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz